.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قدرت بازاریابی تجار ایرانی در نمایشگاه ها ارتقاء می یابد

رئیس اتحادیه صادرکنندگان مازندران با تاکید بر استمرار نمایشگاه های توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای منطقه اظهار داشت: قدرت بازاریابی تجار ایرانی در این نمایشگاه ها ارتقاء می یابد.

نصیرعمرانیان محمدی در حاشیه نمایشگاه توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به تاشکند افزود: اتحادیه تمام توان خود را برای برگزاری بهتر نمایشگاه گذاشته و برنامه های فراوانی برای برگزاری نمایشگاه های توانمندی های مازندران در کشورهای منطقه دارد.
وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه توانمندی های ایران در ازبکستان به رغم بروز برخی مشکلات از کیفیت و آمار بازدیدکنندگان بالایی برخوردار بوده است.

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن مازندران با اشاره به اینکه از مسئولان ارشد مازندران، سفارت ایران در ازبکستان، وزارت خارجه، سازمان توسعه تجارت، اتاق تعاون، سازمان بازرگانی مازندران برای برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه قدردانی می شود، تصریح کرد: صادرکنندگان مازندران باید تراز صادراتی خود را ارتقاء دهند.

عمرانیان محمدی با بیان اینکه قدرت بازاریابی تجار ایرانی در نمایشگاه ها ارتقاء می یابد، یادآور شد: تعرفه ترجیحی مشکل اساسی تجار مازندرانی است که باید برای تجار فعال در کشورهای CIS این مشکلات از سوی مسئولان دستگاه دیپلماسی ایران رفع شود.

وی با اعلام اینکه بازار رقابت تجار مازندرانی باید در آسیای میانه تصاحب شود گفت: استقبال بی نظیر از اکسپوی تاشکند نشانه علاقه مندی ازبک ها به مردم ایران و تقاضای فراوان آنان نسبت به استفاده از کالای ایرانی است.

وی با اظهار امیدواری از اینکه شرکت های مطرح ایرانی بتوانند در اکسپوی ازبکستان به تفاهمنامه ها و قراردادهای نائل آیند افزود: حضور شرکتهای دارای برند بالا در نمایشگاه های بین المللی بیشتر شود.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان مازندران در ادامه با بیان اینکه محصولات صادراتی مازندران در سال گذشته با رشد 105 درصدی نسبت به سال قبل مواجه بودند، تصریح کرد: متاسفانه رقم صادرات محصولات کشاورزی مازندران به کشورهای منطقه روند کاهشی دارد که فاجعه ای بر پیکره اقتصاد کشاورزی مازندران وارد می آورد.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته 37 درصد صادرات محصولات مازندران متعلق به بخش کشاورزی بوده است، افزود: متاسفانه این شاخص با روند کاهشی به رقمی کمتر از پنج درصد رسیده است.

عمرانیان محمدی همچنین از رشد صادرات صنعت غذایی مازندران ابراز امیدواری کرد و گفت: صادرات مواد معدنی وکشاورزی مازندران به کشورهای هدف باید ارتقاء یابد.

وی اذعان داشت: در صورت افزایش میزان رقابت پذیری محصولات کشاورزی مازندران در بازارهای هدف، دیگر نیازی به واردات محصولات کشاورزی نظیر برنج به ایران نداریم.

نمایشگاه توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در ازبکستان تا ساعاتی دیگر به کار خود پایان می دهد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.